שאלות ותשובות

  • יצירת קשר בווטסאפ או במייל

    לחצו על האייקון ואתם שם  

    גם במייל mishay.school@gmail.com

  • כיצד אני מקבל התנסות לצפייה בתוכן הסרטונים?

    ההתרשמות היא אוטומטית! יוצרים משתמש ולוחצים על התרשמות חינם.

    ההתשרמות היא מהקורס המלא לזמן הקצוב לה בין 20-45 דקות.

    נתקלתם בתקלה? שלחו לנו הודעה לווטסאפ בלחיצה על האייקון

    או במייל mishay.school@gmail.com

    - העלינו גם סרטונים ליוטיוב, חפשו:"MISHAY" ותתחילו לצפות.

  • כיצד רוכשים קורס?

    לוחצים על הכפתור “רכישת קורסים”

    לוחצים על הכפתור "רכישה" מתחת לקורס הנבחר

    משלמים ועוברים לצפייה בכפתור "הקורסים שלי"

  • אם נתקלתי בשאלה לגבי תרגיל באתר, למי פונים?

    שאלות נעשות מתוך הנגן באתר בתוית Q&A

  • אם יש לי שאלה לגבי ממ"ן או מבחן, האם אפשר להתייעץ?

    לגבי שאלות של מבחן או ממ"ן, שילחו מייל למרצה הקורס מטעם האוניברסיטה, אין באפשרותינו להתייחס לשאלות שלא נבנו על ידי צוות המרצים באתר.

  • האם יש תוקף לקורס שנרכש? ואיך מבקשים הארכה?

    כן! 

    150 ימים הוא התוקף לכל קורס, זמן מספק לסמסטר כולל מועדי ב' (של אותו סמסטר), אך אין דאגה! אם במידה ונרשמתם למועד אחר ותרצו הארכה

    הכל נעשה דרך התמיכה באתר (במקום כפתור צפיה יהיה כפתור לתמיכה ושם מגישים את הבקשה והוא יופיע רק כשהמנוי נגמר)

    או שילחו למייל: mishay.school@gmail.com רישום למבחן ורשימת ציונים

    (שימו לב שחייב שבאישור/זימון יהיה כלול השם שתואם למשתמש באתר, תמונה ללא שם לא יקבל מענה).

     

    *אחרי שנה ממועד הרכישה או שיפור ציון ידרש עוד תשלום סימלי להארכה (הארכה ניתנת לאלה שלא עברו כלל)

    תשובות ינתנו עד 3 ימי עסקים (כמובן שמשתדלים שהרבה לפני)

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    במקרים חריגים בהם תתבקש הארכה והמועד הרכישה גדול משנה, יצטרך הסטונדט לרכוש את הקורס ללא הנחה יעודית (כמובן שיוכל להשתמש בהנחות במידה וניתנו באותה תקופה) 

  • נותקתי מהמערכת ואני לא יכול להכנס בחזרה, מה הסיבה?

    במידה והמערכת תזהה כניסות מרובות של מחשבים שונים, החשבון ינותק לאלתר, המערכת לא מאפשרת שימוש בו זמני ביותר ממחשב אחד.

    במידה ושיניתם גם מספר מכשירים שגדול מ-4, יש אפשרות שתנותקו.

  • אני משתמש בדפדפן ספארי, למה הנגן משתנה?

    מכיוון שהאתר מאובטח ברמה מאוד גבוהה (DRM) הדפדפן בספארי לא מקבל את הנגן המקורי שלנו ולכן הוא קופץ לנגן הNATIVE שלו.

    אנחנו ממליצים להשתמש בכרום או כל דפדפן מבוסס כרומיום על מנת להנות מכל הפיצ'רים.

     

שאלות ותשובות